موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

دانلود آهنگ بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش ( وحید خراطها )

دانلود آهنگ بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش ( وحید خراطها )

دانلود آهنگ جدید وحید خراطها  به نام بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش با کیفیت بالا 320 لینک مستقیم mp3 موزیک صوتی همرا با متن ترانه

قلبم فدایت دارو ندارم هر چی که هست در آغوش تو دارم ...♪
بیذارم از دوری که بین ماست فردا دیر است الان پیش من باش ...♪
ماتم به عکست آروم ندارم خوابم یا بیدار آروم ندارم ...♪
دستاتو میخوام فالم تویی تو آرامش جانم تویی تو ...♪
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش ...♪
دیوونت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش ...♪
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

دیوونه همیشه جات تو دلم میمونه ...♪
دیوونه مثل من کی قدرتو میدونه ...♪
دنیامی چشم من به راه تو میمونه ...♪
دیوونه پس کی حال این دلو میدونه ...♪
♪♪♪ ♫♫♫ ♪♪♪

بیا با من باش جانم باش قلبم فدایت یارم باش ...♪
دیوونت میشم بارانم باش ببار و تمام دنیایم باش ...♪

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.