موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

ارام ارام اتش به دلم زدی

دانلود آهنگ ارام ارام اتش به دلم زدی با کیفیت خوب لینک مستقیم Mp3

ارام ارام اتش به دلم زدی | دانلود آهنگ از رضا بهرام

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من این تویی این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه dr pi chshmt shhr bh shhr khaneh bh khaneh shdm rvanh gl eshqom ra chidi danh bh danh chh eashghanh aram aram atsh bh dlm zdi bnshin kh khvsh amdi rviai man ain tvii ain jan man shvgh chshoman man eashgh ha mikshi zibai man dr pi chshmt shhr bh shhr khaneh bh khaneh shdm rvanh gl eshqom ra chidi danh bh danh chh eashghanh مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینم تو هستی بی ستون ها میکنم من چونکه شیرینم تو هستم در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه من تورا راحت نیاوردم به دست ای جان بعد عمری بر دلت مهرم نشست ای جان جز تو در قلبم دگر عشقی ندارم نه غم شود پیدا مگر من میگذارم نه آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من این تویی این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من msl tv dnia ndidh fsl eshgh ma rsidh rv nmaian krdi v ik shhr dstsh ra bridh kfrmv dinm tv hsti hrchh mibinm tv hsti bi stvn ha miknm man chvnkh shirinm tv hstm dr pi chshmt shhr bh shhr khaneh bh khaneh shdm rvanh gl eshqom ra chidi danh bh danh chh eashghanh man tvra raht niavrdm bh dst ai jan bed emri br dlt mhrm nshst ai jan jz tv dr ghlbm dgr eshghi ndarm nh ghm shvd pida mgr man migzarm nh aram aram atsh bh dlm zdi bnshin kh khvsh amdi rviai man ain tvii ain jan man shvgh chshoman man eashgh ha mikshi zibai man

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.