موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

اشکامو پنهونی دارم میریزم

دانلود آهنگ اشکامو پنهونی دارم میریزم با بهترین کیفیت و لینک مستقیم Mp3

Iman Gholami – Bi Marefat

اشکامو پنهونی دارم میریزم | دانلود آهنگ از ایمان غلامی

بی وفایی کار هر دقیقته چی داری از من پنهون می کنی من که دونم منو دوس نداری چرا دوس داری باهام بازی کنی چرا دوس داری باهام بازی کنی چرا دوس داری باهام بازی کنی اشکامو پنهونی دارم می ریزم دنیا به کام تو برو عزیزم شاید بفهمی مثه من نمیشه فدای خنده های تو عزیزم یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد دوسم نداشتی برو بی معرفت bi vfaii kar hr dghighth chi dari az man pnhvn mi kni man kh dvnm manv dvs ndari chra dvs dari baham bazi kni chra dvs dari baham bazi kni chra dvs dari baham bazi kni ashkamv pnhvni darm mi rizm dnia bh kam tv brv ezizm shaid bfhmi msh man nmishh fdai khndh hai tv ezizm ih emri hrfat rv dlm lvnh krd dvsm ndashti brv bi merft یادم نمیره با دلم چه کردی تنهام گذاشتی برو بی معرفت بی وفایی کار هر دقیقته تو نمی دونی فقط من می دونم تو بهم می خندی و من می شینم پای سجاده و نفرین می کنم پای سجاده و نفرین می کنم پای سجاده و نفرین می کنم اشکامو پنهونی دارم می ریزم دنیا به کام تو برو عزیزم شاید بفهمی مثه من نمیشه فدای خنده های تو عزیزم یه عمری حرفات رو دلم لونه کرد دوسم نداشتی برو بی معرفت یادم نمیره با دلم چه کردی تنهام گذاشتی برو بی معرفت iadm nmirh ba dlm chh krdi tnham gzashti brv bi merft bi vfaii kar hr dghighth tv nmi dvni fght man mi dvnm tv bhm mi khndi v man mi shinm pai sjadh v nfrin mi knm pai sjadh v nfrin mi knm pai sjadh v nfrin mi knm ashkamv pnhvni darm mi rizm dnia bh kam tv brv ezizm shaid bfhmi msh man nmishh fdai khndh hai tv ezizm ih emri hrfat rv dlm lvnh krd dvsm ndashti brv bi merft

iadm nmirh ba dlm chh krdi tnham gzashti brv bi merft

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.