موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

موزیکترین سایت

دانلود موزیک جدید

دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم دو اتیشه طرفدارم ببین - موزیک ایرانی

دانلود آهنگ دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم دو اتیشه طرفدارم ببین از ناصر زینعلی - موزیک ایرانی

Ahang delbare nab delam ba cheshmaye khoshgel meshkit yekam

دانلود اهنگ دلبر ناب دلم با چشای خوشگل مشکیت یکم دو اتیشه طرفدارم ببین - موزیک ایرانی

تو چقدر نابی بس که جذابی منو دیوونه میکنی رو چه حسابی بازی میکنی بَا مِنْ اینجوری بیخودی همینجوری بمون نِزَارٍ تغییرت بَدَنٍ این آدمای بد تو چشم نَبَّاشٍ اصن این حَسُوداً آدمو چشم میزنن فقط دلبر نَابٍ دلم بَا چشای خوشگل مشکیت یکم یه نگاه ریز زیر چشمی بِهِ من بنداز که مِنْ دیوونه شَمِّ ای وای من دلبر نَابٍ دلم مِنْ دو آتیشه طرفدارم ببین دست نمیشه أَزُّ تو بردارم همین زیبای مِنْ بیمارتم ای وای مِنْ

یه منظومه تو چشماته که تا میشم بهش خیره منو میگیره میره بَالًا توقعم هی نباشی تو تَوَهَّمْتَ آدَمَ میمیره نمیدونم چی داری که شبیه مَهْرَ ماری که چشو میگیره باید زودتر میدیدمت همین الانشم برای بودن دیره دلبر نَابٍ دلم بَا چشای خوشگل مشکیت یکم یه نگاه ریز زیر چشمی بِهِ من بنداز که مِنْ دیوونه شَمِّ ای وای من

لینک دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.